2010. szeptember 12., vasárnap

5. fejezet

Ez kicsivel rövidebb lett, de talán nem bánjátok majd. :D

(Kristen)

A többiek előtt mentem vissza Robékhoz, de mikor az asztaluk közelébe értem, valami megütötte a fülem.
- Pláne Ashley után...
Először nem értettem. De mikor ránéztem Rob arcára, már tudtam. Ashley nagyon jó barátom lett az elmúlt napokban, és míg a randinkról meséltem neki, egyszer se jutott eszébe megemlíteni, hogy "mellesleg én is jártam már a pasival,bocs"... De ez mégsem zavart annyira, mint az, hogy Rob se igyekezett közölni mindezt.
Láttam rajta, hogy kezdene mentegetőzni, de most ehhez a legkevésbé se volt kedvem.
- Tudjátok mit? Eléggé megfájdult a fejem... jobb lesz, ha most megyek.
- Kris, hazakísérlek...
- Nem, maradj csak. A séta jót tesz majd.
Mit sem törődve a bűnbánó kifejezéssel arcán, hátat fordítottam, és ott hagytam őket. Alighogy kiértem az utcára, éreztem, hogy valaki megfogja a vállam.
- Sajnálom, hogy nem mondtam el Kristen. Csak úgy tűnt nagyon jóban vagy Ashley-vel, és ami köztünk volt, az csak egy pár hónapig tartó semmiség volt – mondta.
- És ha esetleg nem szólta volna el magát Tom, köztünk pedig lesz valami komolyabb... akkor sohasem tudom meg, hogy a legjobb barátnőmmel jártál?
Rob lehajtotta a fejét. Nem válaszolt.
- Azt hiszem most tényleg mennem kéne. - Elindultam volna, de megint visszatartott.
- Kristen, ne! Bocsánat, hiba volt, de egyszerűen... régóta nem volt már senki aki ilyen hatást gyakorolt volna rám. És nem akartam elrontani azzal, hogy elmondom neked ezt az egész Ashley-ügyet.
A szemeibe néztem, és úgy tűnt ez nem csak valami kamuduma volt. Arcát két kezem közé fogtam és megcsókoltam.
- Akkor hazavigyelek? - kérdezte aztán. Igazság szerint még nem volt kedvem hazamenni, de bólintottam. Mikor elindultunk, eszembe jutott amit mondott Ashről.
- Mikor azt mondtad, semmiség volt... hogy értetted? - kérdeztem.
- Hát... igazából mégse mondanám, hogy annyira "semmiség" volt. Miután az első filmet forgattuk, egyre többet voltunk együtt, mivel nagyon jó barátok lettünk. Aztán ez valahogy átalakult, anélkül, hogy észrevettük volna. Minden nagyon jól ment köztünk, de aztán külön helyeken forgattunk, és eltávolodtunk. Egy idő után már nem is hiányzott a másik. Megbeszéltük, hogy ennek véget vetünk, és ugyanúgy barátok leszünk, mint azelőtt. Egyszerűen csak nem ő volt az igazi.
- Értem. – Ennyit tudtam kinyögni.
Ezután csendben voltam, de észrevettem, hogy Rob nem éppen az utat bámulja... inkább engem.
- Ugye nem haragszol? - kérdezte.
- Dehogy. Csak talán Ash... úgy látszott örül annak, hogy te meg én... tudod. De nem tudom, hogy ez zavarja-e őt.
- Hidd el, mindketten rég túl vagyunk ezen. Ha Ashley azt mondja örül annak, hogy "te meg én... tudod" – itt megvillantott egy szívdöglesztő mosolyt – akkor tényleg örül.
- Rendben van.
Nemsokára a házam elé értünk, és Rob leállította a kocsit.
- Nem bánod, ha az ajtóig kísérlek?
- Egyáltalán nem bánom – feleltem mosolyogva.
Csendesen lépkedtünk egymás mellett, még akkor is mikor a lakás ajtajához vezető lépcsőn mentünk fel.
- Azért remélem nem csesztem el teljesen a mai estédet – szólalt meg Rob.
- Nem. Neked köszönhetően lett jobb.
Rám mosolygott, majd ajkait az enyémekhez érintette, először csak lágyan. Ahogy azonban elmélyültünk a csókban, nyelveink is vad táncot jártak, és tudtam, hogy nem leszek képes most elengedni. És nem is akarom.
- Gondolom most... mennem kéne – mondta fájdalmasan, miután elváltunk.
- Vagy akár... maradhatnál is – ajánlottam fel.
Rob meglepődve emelte rám tekintetét. Ajkamba harapva mosolyodtam el, mire ajándékként egy apró puszit kaptam a számra.
- Rendben – felelte.
Kinyitottam az ajtót, és a nappaliba érve felkapcsoltam a villanyt.
- Kérsz valamit inni? - kérdeztem.
- Egy sör jó lesz, köszi.
Kimentem a konyhába, és elővettem két üveg sört a hűtőből. Épp fel akartam őket bontani, mikor két kar fonódott hátulról a derakam köré, majd Rob belecsókolt a nyakamba.

(Rob)

Kristen megfordult és hirtelen jövő heveséggel csókolt meg. Hihetetlenül vágytam már rá. Végigsimítottam combjain, majd fenekénél fogva megemeltem és a pultra ültettem. Nem voltam benne biztos, hogy ő is akarja, de már nem tudtam leállni. Miután pár percig csak egymás ajkait kóstolgattuk, újra felemeltem, és a szobája felé vittem.
Nagy nehezen kinyitottam az ajtót, majd Kristent az ágyra fektettem, én pedig fölé kerekedtem. Ujjaim beférkőztek rövid ruhája alá, és selymes combját simogatták. Szívesen megszabadítottam volna a ruhadarabtól, de hozzá képest én még túlöltözött voltam. Felültem, és a gombokkal mit sem törődve lehúztam magamról az ingemet, majd tovább csókoltam Kristent, aki már a nadrágomat bontogatta. Mikor az lekerült rólam, önmagamat az őrületbe kergetve kínzóan lassan húztam le róla a ruháját.
A hasától kezdve fölfelé végigcsókoltam testét, és hallottam felnyögni, mikor a melleihez értem. Óvatosan fogam közé vettem mellbimbóját, mire hangosabban nyögött fel, és ujjai a hajamba markoltak. Egy pillanatra elszakadtam kívánatos testétől, de csak hogy megszabadítsam az utolsó ruhadarabtól. Térdétől haladva lassan csókoltam végig egyik combját, majd elértem nőiességéhez.
Egyik ujjam belefúrtam forró nedvességébe, mire Kristen elengedett egy apró sikolyt. De ennyi nem volt elég, ízlelni is akartam. Lassan végignyaltam vágyai központját, majd az ujjam mellett nyelvemmel is belehatoltam nőiessége résébe. Az íze megrészegített és még többet akartam belőle. Ujjamat is egyre gyorsabban mozgattam, pár pillanattal később pedig Kristen a nevemet nyögve jelezte, hogy a gyönyörök csúcsára ért. Újból fölékerekedtem és megcsókoltam.
Ekkor viszont a hátamra fordított, és ő került én fölém. Lehúzta rólam az alsógatyát és egy másodperc múlva már megéreztem nyelvét végigsimítani merev szervemen, én pedig azt hittem rögtön elsülök. Kezeivel is besegített, majd nyelve még gyorsabban kényeztetett. Én viszont már nem bírtam tovább. Felültem és az ölembe vontam Kristent. Újra hevesen megcsókoltam, miközben ő beleült vágytól meredező férfiasságomba. Felnyögtem, ahogy megéreztem forró nedvességét magam körül. Eleinte lassú tempót diktált, de egyre gyorsabb lett, én viszont még nem akartam, hogy vége legyen. Combjaiba markolva magam alá fordítottam Kristent, és tovább mozogtam benne. Minden lökésemnél hangosan felnyögött. Kezemet magunk közé szorítva nyúltam oda ahol testünk összekapcsolódott és ujjaimmal tovább fokoztam élvezetét.
A véghez közeledve gyorsítottam a tempón, Kristen pedig fejét hátravetve egy utolsó hangos sikollyal adta tudtomra, hogy elérte a gyönyör kapuját, pár lökés után pedig én is követtem őt.
Még egyszer megcsókoltam – ezúttal lassan és gyengéden – aztán kihúzodtam belőle és melléfeküdtem. Kris még egy apró csókot nyomott mellkasomra és a számra, majd egymást ölelve szenderedtünk el.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik az amit írsz és ahogyan írod!! :) Betettelek a kedvenceim közé! Nagyon várom az új fejezetet!
    Puszi

    VálaszTörlés