2010. szeptember 26., vasárnap

7. fejezet



















(Kristen)

Csak Rob csókjait érzékeltem, majd hirtelen azt is, hogy lábam alól eltűnik a talaj, és a karjaiban visz be a hálószobába. Szenvedélyesen csókolt de én sem voltam rest viszonozni a hevességét. Úgy érteztem felrobbanok a vágytól.
Mikor letett az ágyra, Rob elhúzódott tőlem, és végigsimított oldalamon. Kissé felemelt, hogy le tudja húzni a ruha hátulján lévő cipzárt, amit a lehető leglassabban tett meg. Én sem tétlenkedtem, remegő kezeimmel próbáltam megszabadítani az ingjétől és a nadrágjától. Ahogy leszedte rólam a ruhát, megfordított és a tarkómat, majd a hátamat csókolta végig. A hátamon éreztem szaporán emelkedő mellkasát.
Ahogy megéreztem egyre lejjebb merészkedő ujjai simogatását az alhasamon, fejemet a vállára döntve nyögtem fel, mire ő két ujját is beengedte forró bensőmbe. Még el sem értek a gyönyör hullámai, mikor Rob megragadta csípőmet és belém hatolt. Szinte felsikoltottam a kéjes érzéstől ami átjárt, miközben ujjai még mindig bennem mozogtak. Másik keze a már amúgy is kemény mellbimbóimat izgatta.
Egyre gyorsabb tempót diktált, mikor egyszer csak leállt és kicsusszant belőlem. Mielőtt azonban bármit is reagálhattam volna, a hátamra fektetett és vérpezsdítő csókot adott. Végigcsókolta testemet, majd megállapodott a lábaim között. Nőiességemen mozgó nyelve még tovább fokozta kielégítetlen vágyaimat iránta. Rob viszont nem habozott megadni amire vágytam, újból megcsókolt, majd férfiasságát is megéreztem magamban. Ahogy tovább mozgott bennem, a szobát betöltötték élvezetünk hangjai. Nem sokkal később egy hangos sikoly kíséretében értem a csúcsra. Rob egy apró csókot adott a homlokomra, majd egy igazi csókot is követeltem tőle, amit ő meg is adott. Egymás karjainak ölelésében adtuk át magunkat a kimerültségnek.

(Rob)

Mikor felébredtem, a nap sugarai betöltötték a szobát. Kristen még mindig a karjaimban szuszogott édesen. Ahogy éreztem meleg testét ilyen közel az enyémhez, újból feléledtek a vágyaim iránta. Nem bírtam ki, hogy ne csókoljam meg. Előszőr csak nyakát cirógattam végig ajkaimmal, de közben kezem is egyre lejjebb csúszott a derekán. Elmosolyodott, amiből tudtam, hogy ébren van. Élvezettel kezdtem el falni ajkait, hogy ott folytassuk, ahol tegnap abbahagytuk.
A ma reggel nem csak a szexről szólt. Ez volt az első szeretkezésünk.
Pár órával - és egy közös zuhannyal - később elhívtam Kristent ebédelni. Azt mondta, előtte inkább átöltözne, úgyhogy egy kitérőt tettünk a lakásához, ő pedig átvett egy kényelmesebb – de sajnos többet takaró – farmer-póló összeállítást. Viszont így is gyönyörű volt. Ahogy elindultunk egy közeli étterem felé, egyik kezemet kivettem a dzsekimből, és összefűztem ujjainkat. Kris mosolyogva nézett fel rám, én pedig egy csókot nyomtam puha ajkaira.
Boldognak éreztem magam vele. Talán... szerelmesnek. Egy biztos: eléggé elcsavarta a fejem.
Az étteremben ülve sok minden szóba jött. Mindent tudni akartam róla, és alapos vallatásnak vetettem alá. Kikérdeztem a kedvenc színéről, a zenei stílusáról, és hogy mi vonzotta a színészet felé. Nagyon tetszett az elkötelezettsége, hogy a maximumot adva magából formáljon meg különböző karaktereket. Komolyan vette a munkáját, és egyáltalán nem a hírnévért vagy gazdagságért csinálta. Ahogy mesélt, beleszerettem a mosolyába és a nevetésébe. Gyönyörű volt, mikor mosolygott.
Ebéd után kaptam egy hívást. Két hét múlva az egész stábnak Vancouverbe kell utaznia a próbákra. Egyáltalán nem sajnáltam az utazást, hisz Kris is ott lesz velem. Miután elhagytuk az éttermet, még órákig sétáltunk a városban. A kínvallatást viszont én is megkaptam Kristentől. Nem szerettem magamról beszélni, ő viszont végig rendkívüli figyelemmel hallgatott.
Mikor a nap lenyugvóban volt, újból nálam kötöttünk ki. Megkértem Kristent, hogy töltse megint velem az éjszakát, mire ő habozás nélkül igennel felelt.
Közösen összedobtuk a vacsit, majd a kanapéra telepedtünk, és betettünk egy filmet. Egy óra se telt bele és már nem a tévéképernyő kötötte le annyira a figyelmünket. Hátradöntöttem a kanapén Kristent, és minden ruhadarabot lassan hámoztam le róla, majd magamat is megszabadítottam a zavaró daraboktól. Lassú, mély csókot váltottunk, miközben ujjaim beférkőztek lábai közé. Felnyögött, amikor megérzett magában. Viszont nem sokáig engedte, hogy ujjaim kényeztessék, megfordított, és ő került fölém. Egy észveszejtő csók után magamon éreztem egyik kezét, amihez nemsokára ajkai is csatlakoztak. Az őrületbe kergetett, de nem szakítottam meg élvezetes játékát, és egy perc múlva átadtam magam a gyönyörnek.
Ezután újból magam alá fordítottam Krist, és amilyen lassan csak tudtam, a magamévá tettem őt. Éreztem, ahogy kettőnk közt körmei végigszántják a mellkasomat. Továbbra is lassan mozogtam, nem siettem el semmit. Egyre közelebb kerültünk a csúcshoz, majd mikor végleg elértük azt, hangos nyögés hagyta el Kristen ajkait, mellkasomból pedig akaratlanul is egy mély morgás tört fel. Teljesen oda voltam ezért a nőért.
Miután zihálásunk alábbhagyott, bevittem Kristent a szobába, ahol folytattuk az előbbi gyönyöröket, és hajnalban szenderedtünk el.

5 megjegyzés:

  1. Wááááóó ez egy eléh khm rész lett, de sajnos rövidkeh. Ennek ellenére IMÁDTAM. Várom a folytit, Siess!!! (L)

    Pusssssz
    Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)/

    VálaszTörlés
  2. szia
    rég voltam itt, de most pótoltam :D
    és nagyon jó vagy!!!
    ha nem bánod, hirdetlek is egy cseppnyit!!
    puszi, csak így tovább!! :)

    VálaszTörlés
  3. köszi, már készül a következő, és az hosszabb lesz ;)
    Szil, dehogy bánom, sőt köszönöm :D :)

    VálaszTörlés
  4. (L) nagyon szívesen :)
    már volt, aki lájkolta is ;-)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Hát Szilnek igaza volt, ez tényleg nagyon jó töri! :D
    Nagyon tetszet ez a rész!
    Jól mutatnak együtt!
    Remélem a Kellan Nikki dolog megoldodik!
    Várom a folytatást!
    Puszi

    VálaszTörlés