2010. október 2., szombat

8. fejezet



Elvileg hosszabbra akartam ezt a fejezetet, de most így jött ki. :D A végére már elfogyott az ihletem, de azért remélem szerintetek nem olyan szörnyű. :)

2 hét múlva...


(Kristen)

Pontban hatkor jelezte az ébresztőórám, hogy ideje lenne felkelni, de kétórányi alvás után legszívesebben kidobtam volna azt a vackot az ablakon. Mellettem Rob úgy aludt, hogy egy atomrobbanásra se ébredt volna fel, úgyhogy még nem volt szívem felébreszteni. Álmosan kitámolyogtam a fürdőbe, hogy emberi kinézetet varázsoljak magamnak.
Ma mindenki Vancouverbe utazik, ezen a napon ruha és sminkpróbák várnak ránk, utána pedig a jeleneteket fogjuk elpróbálni. A Runaways-t a napokban fejeztük be, úgyhogy szerencsére a két forgatás nem ütközött.
Ami köztem és Rob között volt, már rég nem volt titok a stábnak, de senki másnak sem, mivel a paparazzik egyfolytában Rob nyomában jártak, így lefotóztak minket együtt, ezzel végleg romba döntve a tévhitet, hogy Ő és Ashley egy pár.
Félálomban ledobáltam magamról a ruhákat, amiket hajnalban vettem fel mikor elkezdtem fázni, és beálltam a zuhany alá. A vizet langyosra állítottam, hogy lehetőleg felébredjek.
A derekam köré fonodó két kar meglepetésként ért, mivel Rob teljes csöndben settenkedett mögém. Nyakamat kezdte el csókokkal borítani, ujjai pedig az alhasamat simogatták. Megfordultam, hogy szembekerüljek vele, ajkai pedig máris megtalálták enyémeket. Nyelve forró táncba hívta az enyémet, és képes volt arra, amire a hidegzuhany nem – máris teljesen ébren voltam.
Karjaimat nyaka köré fontam, ő pedig a zuhanykabin oldalának döntve simította végig testemet. Ahogy egy pillanat múlva megéreztem magamban ujjait, már teljesen kiszállt az álmosság gondolata a fejemből. Egyre közelebb repített a csúcshoz, én pedig nyöszörögve áhítoztam a beteljesülésért. Rob azonban nem várta meg ezt.
A fenekemnél megtartva felemelt, s csípőmet magához ragadva váltunk eggyé. Hangosan felnyögtem, ahogy megéreztem magamban. Gyorsan és mielőbbi kielégülésre éhesen mozgott, miközben ajkai még mindig az enyémeket falták. Pár perc múlva Rob el is érte a gyönyörök kapuját, pár lökéssel később pedig én is követtem. Egy kéjes sikoly kíséretében hagytam, hogy átjárjon az érzés. Még utoljára megcsókolt, aztán sietve lezuhanyoztunk, és elindultunk a reptérre.
Mikor megérkeztünk Vancouverbe, rögtön a hotelbe vittek minket. Rob és köztem szóba jött, hogy külön szobában leszünk, hiszen még csak két hete vagyunk együtt és itt leszünk hónapokig. Ez gyakorlatilag olyan lenne, mint együtt lakni. De mivel az éjszakákat amúgyis együtt töltenénk, nappal pedig végig forgatni fogunk, a közös szoba mellett voksoltunk.
Miután kipakoltunk, rögtön indulnunk is kellett.

(Rob)

A többiekkel megbeszéltük, hogy este vacsorázni megyünk, úgyhogy miután sikeresen lekapartam magamról Edward arcát, el is indultunk az étterembe. A jobb oldalamon ülő Kellan elég idegesnek látszott, és mikor Nikki megkérte Kris-t és Ashley-t, hogy kísérjék ki egy cigire, ő meg is vallotta feszültségének tárgyát, amire nem igazán számítottam.
- Lefeküdtem Nikkivel – bökte ki.
- Mi? Mikor??
- Az első buli után... Nikki kicsit be volt állva, én vittem haza, aztán...
- És mi volt az után?
- Semmi. Nem beszéltünk – felelte vállat vonva.
- Hetekkel ezelőtt lefeküdtetek Nikkivel és azóta nem beszéltetek?
- Ez nem olyan egyszerű. Teljesen ki volt ütve, azt se tudta mit csinál.
- És erre te megfektetted? - vigyorogtam kajánul.
- Fogd be!
Ekkor visszatértek a lányok. Kris egy apró csókot nyomott számra, majd visszaült mellém. Vágyaim újból éledezni kezdtek iránta, és ezen az sem segített, mikor egyik kezét rárakta lábamra, majd közelített vágyaim központjához. Mivel az étkezésen már túl voltunk, úgy gondoltam senki sem fog hiányolni minket holnapig. Villámgyorsan elköszöntünk mindenkitől, majd visszavitettük magunkat a hotelbe.
Mikor a szobánk ajtaja becsukódott mögöttünk, azonnal karjaimban vittem be Kristent a hálóba. Hirtelen magával ragadott egy érzés, de nem tudnám megnevezni mi volt az. Most elsődleges vágyam volt neki megadni azt a gyengédséget és szenvedélyt amit szerettem volna.
Leraktam őt az ágyra, majd fölé kerekedve végigcsókoltam testét, miközben sorra szedtem le róla a ruháit. Ezután ledobáltam az enyémeket is, hogy semmi se választhassa szét egyesülni kívánó testünket. Lágy csókot leheltem ajkaira, majd lefelé haladva lassan végigcsókoltam – elidőzve melleinél – míg nem elértem nőiességéhez. Ahogy megízleltem, a szoba falai nem csak Kristen sikolyát zárták körbe, de az én mély nyögésemet is. Még többet akartam belőle.
Lassan nyaltam végig minden centijét, miközben két ujjamat is belé fúrtam. Kris csípője vonaglott alattam, s közben a nevemet nyögte. A furcsa érzés megint elöntött – teljesen váratlanul.
Mielőtt viszonozhatta volna az előbbieket, újból szájon csókoltam és amilyen lassan csak tudtam, elmerítkeztem benne. Viszont ezután percekig nem mozdultam, csak élvezni akartam a közelségét. Éreztem, ahogy mellkasom alatt szíve egyre sebesebben dobog.
Elkezdtem benne mozogni, ő pedig minden lökésemet egy elfojtott nyögéssel fogadta. Minden perccel egyre közelebb kerültünk a gyönyör legfelsőbb fokához, mígnem ugyanabban a pillanatban értük el azt. Ziháló lélegzetünk hangjai betöltötték a szobát. Ahogy lenyugodtam, végigsimítottam Kris arcán és megcsókoltam. Ekkor rájöttem mi volt az az érzés.
- Szeretlek, Kristen – suttogtam ajkai közé.
Nem láttam az arcát, de pár másodperc után olyat mondott, amitől meglódult a szívem, sőt, egyenesen repülni tudtam volna.
- Én is szeretlek.
Egy utolsó csókot váltva szenderedtünk el.
Mikor reggel felébredtem, Kris nem feküdt mellettem. Arra gondoltam, hogy talán a fürdőben lesz, de ott sem találtam. Miután vettem egy gyors zuhanyt és felöltöztem, elindultam lefelé a hotel halljába. Ahogy leértem, Kellan sietett elém.
- Rob, jó hogy jössz, beszélnünk kell...
- Mi az?
- Lefeküdtem Nikkivel. - Nem értettem. Tegnap már megejtettük ezt a beszélgetést.
- Tudom, tegnap mondtad – feleltem.
- Nem – rázta a fejét türelmetlenül. - Tegnap meg akartam beszélni vele a dolgokat, mert ki tudja mi lehet még ebből... aztán egyszer csak... a dolgok egymás után jöttek és a szobámban kötöttünk ki.
Egy percig csak bámultam barátomra, majd megszólaltam.
- Mondd Kellan, nekifutásból vagy ennyire hülye?
- Kösz az együttérzést.
- Most komolyan, nemsokára forgatunk. Ti meg nem is beszéltek egymással.
- Apró bökkenő – legyintett.
Nem volt időm válaszolni, mivel a hotel étterméből épp kijött Ash és Kris.
- Jaj, bocsáss meg, csak Ash lehívott reggelizni, én meg nem akartalak felkelteni, úgyhogy... - egy csókkal fojtottam bele kedvesembe a mentegetőzést.
- Semmi gond – mosolyogtam rá, ő pedig viszonozta.
Kellan ránk nézve sóhajtott egyet, mire Ash dühös pillantást vetett rá. Nyilvánvalóan őt hibáztatja, hogy "kihasználta" Nikkit. És akkor még nem is tudja a legújabb fejleményeket...

(Kristen)

A következő 5 napban végig próbáltunk, majd vasárnapra kaptunk egy szabad napot a forgatás előtt. Úgy terveztük, hogy Robbal együtt töltjük a napot, viszont a többiek keresztülhúzták a számításainkat. Délután Nikki és Ash rángattak el vásárolni, este pedig mind együtt mentünk koncertre. Rob és én viszont csak egymással törődtünk a koncert alatt is, kicsit sem zavartatva magunkat.
Úgy éreztem most valahogy minden megvan. Színésznő lettem, önálló ember, akinek vannak barátai és aki... szerelmes.
A koncert után visszamentünk a hotelbe, ahol hajnalig elütöttük az időt – nem éppen alvással. Másnap belekezdtünk a forgatásba, nem tudva mi fog még történni a következő pár hónapban.

4 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ (unalmas mindig ezt irni de igaz) IMÁDTAM egyszerüen szupi lett. Nikki és Kellan közt meg mi a búbánat van, ezt nem értem, csak szex vagy van több is benne. Siess mert már várom nagyon. IMÁDTAM IMÁDLAK (L)

    Pusssssssssz
    Krixta /Bella19-Kstev(-NYú)/

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett megint:) Remélem nem lesznek nagy gubancok köztük( az utolsó mondatodra utalva)
    Én sem értem Kellanékat, mi van köztük, nem is beszélnek egymással csak szex?

    Várom nagyon a kövit, siess:D Puszi Judit

    VálaszTörlés
  3. köszi lányok :D
    a Kellan-Nikki szálat is megértitek majd ;) a kövivel pedig megpróbálok sietni :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszett .. .:D:D
    és háát ez a Kellan fiú...
    kíváncsi vok mik lesznek még
    Rob-ék nagyon aranyosak :)
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés