2010. október 4., hétfő

9. fejezet

Örvendeztessetek meg pár komival :)

(Kristen)

Az első nap forgatási szünetei Kellan és Nikki békítéséről szóltak. A nap vége felé közeledve Ash és én bíztattuk Nikkit, hogy beszéljen már vele.
- Rendben, megteszem – szánta el magát barátnőnk. Megtett egy lépést. Aztán még egyet.
- Inkább nem – fordult vissza
fájdalmas kifejezéssel az arcán.
- Meg kell tenned, menj már – noszogatta Ash.
Ekkor eszembe jutott a mentő ötlet, és odahívtam magunkhoz a pár méterre lévő Kellant.
- Szia Kris, mizujs? - szemem sarkából láttam, hogy Nikki menekülni próbál, de Ash nem hagyja.
- Én igazából... csak... megakartam kérdezni,
hogy... - gyerünk Kristen, most vágd ki magad a helyzetből – ...hogy milyen sampont használsz.
Gratulálok magamnak. Címeres idióta vagyok.
- Mi?? - röhögte el magát Kellan.
- Izé... jajj, ott van Rob, megyek is – mondtam, majd gyorsan elslisszoltunk Ashley-vel, és magukra hagytuk őket. Mostmár nincs menekvés, meg kellett beszélniük.
- Látom te is végeztél mára – állapítottam meg Robhoz érve, majd egy csókot váltottam vele.
- Hm, bizony. Alig láttalak a szünetekben.
- Tudom, Ash megrögzött mániája lett, hogy segítenünk kell Nikkiéknek.
- És sikerült? - érdeklődött szerelmem. Hátra pillantva láttam, ahogy a szóban forgó páros lassan sétálva a díszletek közt beszélgetett.
- Nagyon remélem – feleltem.
Robbal visszamentünk a hotelba, rögtön a lakosztályunk felé véve az irányt. Amint az ajtó becsukódott mögöttünk, Rob leült velem a kanapéra, és az ölébe húzott, miközben hevesen csókoltuk egymást.
Eszembe jutott, amit a múltkor mondott. Nem tudhattam, hogy az a bizonyos "szeretlek" csak a pillanat hevében csúszott ki a száján, vagy komolyan is gondolta.
- Rob...
- Hmm?
Elhúzódtam tőle - ami már csak a levegővétel szempontjából is jól jött – és a szemébe néztem.
- Szeretlek. - Csak remélni tudtam, hogy a vallomásom viszonzásra talál. Egy apró puszit nyomott ajkaimra.
- Én is téged – suttogta.

Tovább csókolt, olyan szenvedéllyel, ami már gyulladást okoz.
Egyik kezemmel befurakodtam magunk közé, és az inge alá nyúlva cirógattam mellkasát, mire izmai összerándultak. Tetszett, amit kiváltottam belőle. Lassan elkezdtem kigombolgatni az ingjét, az ő kezei pedig pólóm aljánál jártak. Amint megszabadítottam őt a zavaró ruhadarabtól, ő is ugyanezt tette, majd melltartóm anyagán keresztül kezdte el csókjaival kényeztetni a mellkasomat. Ujjai a farmerom gombját találták meg, és neki is látott, hogy kihámozzon belőle.
Csípőmet elkezdtem lassan mozgatni az ölében - és nem is maradt el a várt hatás. Szűkké vált farmerját, és az alsónadrágját egyszerre húztam le, de még nem egyesítettem testünket. Végigcsókoltam mellkasát, amire ő jóleső nyögésekkel felelt. Ahogy elértem vágyai központjához, őrjítően lassan kezdtem el kezemmel kényeztetni, majd később nyelvem is beszállt a játékba. Rob nem csak mélyről jövő férfias morgásával adta tudtomra, hogy elérte a gyönyörök kapuját, de ennek langyos bizonyítékát is megéreztem számban.
Újból felemelkedtem hozzá egy csókért, amit ő örömmel meg is adott. Ujjai végigsimítottak gerincemen, majd előrehúzta kezét, és benyúlt a tangám alá. Az őrületbe kergetett édes kínzásával. Ahogy finoman kényeztette ujjaival középpontomat, egyre hangosabb nyögések törtek fel belőlem. De ő gonosz módon az utolsó pillanatban húzta ki kezét az alsóneműmből, ami utána rögtön a földön landolt.
Csípőmmel merev férfiasságánál köröztem, amivel látszólag megőrjítettem őt. Rob megelégelte "kínzásomat" és végül magára húzott. Egyszerre nyögtünk fel az érzéstől. Elkezdtem rajta mozogni, miközben nyelvünk még mindig saját vad táncát járta. Kezei folyamatosan simogattak, hol a hátamat, hol a combomat. A nyaka tövébe hajtottam fejem, míg ő a vállamat gazdagította csókjaival.
Pár perc múlva éreztem, ahogy a kéj magával ránt, és a következő pillanatban lehúz magával a mélybe. Rob is ugyanakkor ért a csúcsra, én pedig zihálva omlottam a karjaiba. Óvatosan felemelt, és bevitt a szobába, ahol letett az ágyra, majd pedig ő is mellém feküdt. Szinte azonnal elszenderedtem.

Másnap reggel az Ő csókjaira ébredtem. Szívesen folytattam volna a tegnap esti elfoglaltságunkat, de ma Rob és Ashley egy közös jelenetet vettek fel, így neki mennie kellett. Amint kedvesem kilépett az ajtón, én rendbe szedtem magam, és lementem a hotel halljába, ahol már ott volt Nikki.
- Na? Mesélned kell! - ültem le mellé. Nikki értetlenül nézett.
- A beszélgetésről! - folytattam.
- Jaa, hogy az... ne is mondd. Hülye voltam.
- Hogy érted?
- Hát... nem tudtam, hogy mondjam meg neki, hogy régóta több van már bennem iránta. Teljesen leblokkoltam, inkább azt mondtam, hogy az a két éjszaka botlás volt, és ne rontsuk el a barátságunkat ezzel.
- És erre Kellan?
- Ez a legrosszabb az egészben. Teljesen egyet értett.
- Jajj Nikki, sajnálom...
- Mostmár mindegy. Ne beszéljünk erről. Tudod mi vidítana fel?
- Mondd és meglesz.
-
Egy pár új cipő. - Fájdalmasan nyögtem fel. Vásárlás... ez a szó nagyjából összefoglalja a legnagyobb rémálmomat.
- Ne is ellenkezz Kris, készülj fel a shoppingtúrára.
- Na jó, de ne szokd meg túlságosan... - vigyorogtam.
Felmentünk összepakolni a cuccainkat, majd elindultunk felfedezni az üzleteket.

2 megjegyzés:

  1. Wáááááóóóóóó nem semmi rész már megint. De Nikki és Kellan miért ilyen bonyolultak. Az istenért valaki vágjamár őket fejbe. ÁÁÁÁÁÁ meghalok siess a kövivel.
    IMÁDTAM IMÁDLAK (L)

    Pussssssz
    Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)/

    UI: bocsi a rövid komiért, nem fog az agyam, de majd a kövi hosszab lesz.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jó lett ez a rész is:) De Nikky hogy lehet ilyen hülye, így elszúrja a dolgot Kellannal? Remélem azért köztük is rendbe jönnek a dolgok. Várom a kövit. Judit

    VálaszTörlés