2010. október 7., csütörtök

Hogyan tovább...

A helyzet a következő.

Eléggé lehangoló látni, hogy nem kapok komikat meg semmi. Sose értettem az ilyen bejegyzéseket (amit most írok én is) mások blogján, hát most már értem. :D Tényleg lehangoló, és nem ezért csinálom, higyjétek el. Csak kételkedek abban, hogy van-e elég kreativitásom ahhoz, hogy folytassam a történetet. Lássuk be, ennél ezerszer jobb Robsten törik vannak. :) Szóval... szerintem egy pár fejezetet még írok, aztán meglátjuk, hogy mennyire jön be nektek. Ha nem, hát így jártam... :D

Abellana

6 megjegyzés:

  1. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEhagyd abba, nekem tetszik és NEM szertném ha vége lenne. Hát am igen a társaságot kicsit seggbe kéne rugni, jó alaposan. Ez komoly fenyegetés, tényleg. Engem is hanyagolnak 4 rendszeres komizóm van, de ne add fel itt. Jönnek csak suli van, ha meg nem segberugjuk őket együtt, oké? Rem benne vagy és fel a fejjel, jobb lesz vagy nem de az a bitti. Jó ez csak vicc volt a vége. És hozd azt a kövit én kiváncsi vagyok rá!!!!!!!!!!!!!!

    Pusssssssss
    Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)/

    VálaszTörlés
  2. Jajj ne hagyd abba!
    Én szoktam komizni, igaz nem minden résznél, de élvezettel olvaslak:)
    Annyira szeretem az ilyen történeteket, engem teljesen kikapcsolnak :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Légy szíves ne hagyd abba, szerintem jó, amit írsz, várjuk a következő részeket:D

    Fel a fejjel, puszi Judit

    VálaszTörlés
  4. Szia! nekem nagyon tetszik a törid és ne haragudj hogy eddig nem igazán komiztam bevallom nem igazán van kedvem ... de ez nem annyira kedv kérdése .. igazad van télleg ennyit megérdemelnél ezentúl megpróbálok mindíg egy kis megjegyzést tenni :)
    Puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  5. Szia, nekem nagyon tetszik a történeted, szeretném tudni hogy mi fog még történni... ne add fel, még nagyon az elején vagy...:D

    VálaszTörlés
  6. Szia. Nekem személyesen nagyon nagyon tetszik ez a történet. Igaz még vannak Robstenes történetek de én nekem nagyon bejön ez és kiváncsian várom a következő részeket. Tudom milyen amikor nem irnak komit, nekem se nagyon irnak. Bevallom én se nagyon irok, a suli miatt, meg a kevéske idő miatt, de igérem ezentúl irok :D
    Ne hagyd abba mert tényleg jó a töri.
    puszi Anita

    VálaszTörlés