2010. október 11., hétfő

10. fejezet - részlet

Sziasztok! Nos... ez csak egy kis apró, pár mondatos szösszenet a következő fejezetből, hogy azért mégis csak kapjatok valemennyit. :D Ami viszont újdonság, hogy a fejezet eleje Kellan-szemszög, viszont ez csak egyszeri alkalom, csak hogy lássátok ő hogy éli meg a Nikki-dolgot. :) A teljes fejezet még nem tudom mikor jön, valószínűleg a napokban...


(Kellan)

Az első forgatási napon pocsékul éreztem magam. Nem lehet igaz, hogy ennyit bénázunk Nikkivel. De most elhatároztam. Ma beszélek vele. Talán majd ha visszaértünk a hotelbe...
Gondolatmenetemből Kristen hangja szakított ki. Nem messze tőle Nikki háttal állt nekem, és nagyon úgy tűnt, hogy Ashley győzködi valamiről. - Szia Kris, mizujs? - mentem oda hozzájuk.
- Én igazából... csak... megakartam kérdezni,
hogy... hogy milyen sampont használsz.
Kitört belőlem a röhögés. Minek érdekli Kristent a samponom...? Mielőtt azonban eligazodhattam volna a női elme rejtelmein, már csak arra eszméltem, hogy Kris és Ash kisomfordálnak a képből.
A francba! Erre ment ki a játék... nincs menekvés. Én és Nikki ketten maradtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése