2011. április 1., péntek

42. fejezet

Először is bocsánat, de olyan borzasztó hetem volt, hogy most csak erre futotta. Pedig eredetileg hosszabbra terveztem ezt a fejezetet - meg jobbra is - de most így sikerült, na. :D A véleményeket köszönöm, ösztönzően hatnak rám mikor egy újabb fejezetet kell megírni :D Jó olvasást!
Abellana



(
Rob)

     
Két nap múlva már készen is álltam arra, hogy felfedjem Kristen előtt a meglepetésem. Ashley volt olyan kedves, hogy besegített, és már előre örvendezett a tervem miatt. Én pedig csak remélhettem, hogy boldog végkimenetele lesz a dolognak...
      Már rögtön ébredéskor elkezdtem izgulni az este miatt, és ezt csak Kris tudta eloszlatni kis időre egy elég hatásos ébresztővel. Eléggé szórakozott voltam, ő pedig többször is rákérdezett, hogy minden rendben van-e, de én csak bólogattam.
      - Mit szólnál ha elmennénk vacsorázni? - kérdeztem hátulról átölelve Kristent kora este, mikor az erkélyen állt.
      - Benne vagyok – fordult felém mosolyogva, majd megcsókolt. Ezzel csak az volt a baj, hogy nem tudtam elengedni, de végül kénytelen voltam...
      - Azt hiszem most jobb lenne ha... inkább elkészülnék – zihálta Kristen, mire én akaratlanul is elmosolyodtam, majd még egy csók után kiengedtem a karjaim közül.

(Kristen)

      Rob egy kicsit megijesztett az egész napos furcsaságával, de tagadta, hogy bármi baj lenne, és végül hittem is neki.
      - Hová is megyünk pontosan? - kérdeztem este, mikor a kocsiban ültünk miután Rob vacsorázni invitált.
      - Majd meglátod – felelte arcán az izgalom jeleivel.
      Ezt nem tudtam mire vélni. Az egész út alatt csendben voltunk, és az ijedtségem újból kezdett megjelenni. Már olyan képek sorakoztak a fejemben, ahol Rob közli, hogy meggondolta magát, és más valaki érdekli, vagy valami idióta mártírságból el akar hagyni. Persze az ember általában nem viszi el a párját egy étterembe, hogy aztán ott szakítson vele, de ez nem nyugtatott meg. Most, hogy visszakaptuk egymást, már képtelen lettem volna rá, hogy nélküle éljek...
      Nemsokára Rob leállította a kocsit, a furcsaság viszont az volt, hogy a sötétben úgy tűnt, hogy a semmi közepén. Aztán kiszálltam az autóból... és elállt a lélegzetem.
      Rögtön felismertem a helyet. Több mint egy éve voltam itt először és utoljára, méghozzá Robbal, ugyanis ide hozott az első randinkon. A kivilágított város még mindig csodás látványt nyújtott felülről, hirtelen megrohamoztak az emlékek arról az estéről. Csak egy dolog volt más: az egyik fa alatt egy kisebb asztal állt, azon pedig... gyertyafényes vacsora várt ránk.
      Ebben a pillanatban nem is értettem, hogy gondolhattam régebben az ilyesmit elcsépeltnek, miközben egy csodás gesztus. Szinte a könnyeimmel küszködve ugrottam szerelmem nyakába, aki megkönnyebbülve ölelt szorosan magához.
      - Ez csodálatos – suttogtam meghatódva.
      - Tényleg tetszik? - kérdezte a szemeimbe nézve, még mindig egy cseppnyi aggodalommal.
      - Hogy is ne tetszene? Ez gyönyörű! - bizonygattam.
      Rob apró csókot nyomott az ajkaimra, majd az asztalhoz vezetett és leültetett az egyik székre, hogy azután velem szemben foglaljon helyet. Azt hittem mára vége az izgalmaknak, de miután elfogyasztottuk a vacsorát, be kellett látnom, hogy tévedtem...
      - Kris, szeretnék mondani valamit...
      - Mégis van valami baj, igaz? - pánikoltam rögtön.
      - Psszt! - rakta egyik ujját az ajkaimra. - Hadd fejezzem be, kicsim...
      - Bocsi – suttogtam.
      - Tudom, hogy már voltunk egyszer ilyen helyzetben... de utána elszúrtam a dolgokat. És tudod, hogy mennyire megbántam. Te vagy az egész életem, és... ezek után már biztos lehetsz benne, hogy nem engedlek el.
      Szavai hallattán könnyek csordultak ki a szememből... a boldogság könnyei. De nem igazán értettem hová akar kilyukadni.
      - Szóval... annyi idő után újra meg kell kérdeznem – Rob felállt, majd odajött hozzám, és elém térdelt, miközben egy apró dobozt vett ki a zsebéből. Nem tudtam nem elmosolyodni.
      - Kristen, megtisztelnél azzal, hogy hozzám jössz feleségül?
      Felnevettem a hatalmas boldogságtól ami úrrá lett rajtam, majd Rob ajkaira vetettem magam. Pár másodperc után viszont egy picit elhúzódtam, hogy a szemeibe nézhessek.
      - Hát persze, hogy hozzád megyek – suttogtam letörölhetetlen mosollyal, majd az apró doboz kinyílt...
      Az a gyűrű volt benne, amit majd' egy éve adott, én pedig az új év első napján levettem az ujjamról. De most megint visszakerült a helyére, és nem terveztem, hogy valaha lekerül onnan.
      Ezúttal egy hosszabb, szenvedélyesebb csókban forrtunk össze, de hamarosan hazaindultunk a mielőbbi folytatás reményében. Rob vágytól fűtve húzott sebesen a hálószoba felé, nekem pedig eszembe se jutott ellenkezni.
      Kezeit és ajkait mindenhol magamon éreztem, miközben az ágyra fektetett és megszabadított a ruháimtól. Hajnalig űztük a gyönyöröket, számtalanszor elsuttogva egymásnak a szerelmünket. A jövő még sohasem tűnt ennyire boldognak.

6 megjegyzés:

  1. Szia,
    Tényleg elég rövid lett, de annál jobb! A lényeg legalábbis benne volt.
    Örülök, hogy ilyen jóban vannak! Már alig vártam, hogy végre kibéküljenek!
    És...lehet, hogy már mondtam...de...kérlek...csak nézz be hozzám. Tudod, érdekelne a véleményed a blogomról. Tudod, nagyon kevés megjegyzést kapok, és ez nagyon rosszul esik. Te is azt írtad, hogy ezek ösztönöznek, de ha nekem alig van, akkor engem mi ösztönöz??? SEMMI!!! Na de mind1, nem jártatom neked a számat.
    siess a frissel!
    :X:X:X
    :*:*:*

    VálaszTörlés
  2. hát a múlkori feji olvasása közben az jutott eszembe, hogy tuti lánykérést akar Rob, de akkor az is eszembe jutott, hogy már eljegyezték egymást, és attól kezdve fogalmam sem volt, mit szeretne, de még egy titkos esküvőn is járt az agyam.
    De ez hogy újra megkéri, ez olyan romantikusra sikeredett, hogy szinte elakadt lélegzettel olvastam. Nagyon jó volt, imádom az ilyen csöpögős fejiket, nem kell dráma, ezeket is végig tudom izgulni, annyira jók. Nagyon amikor ilyen romantikus, és szeretnivaló Robot írtok, olyan békés és megnyugtató feji, jó hinni benne, hogy létezik ilyen pasas.
    (na jó egy picit tényleg rövidke volt, de remélem a következő ami hamarosan jön, hosszabb lesz.)
    arwen.

    VálaszTörlés
  3. ez tényleg nagyon romantikus lett nagyon aranyos volt Rob ,hogy olyan ideges volt a lánykérés előtt ! kér hogy ilyen pasi csak a mesékbe van!mivel a vége felé tartasz a történetben még az is eszembe jutót talán még egy baba is képbe kerül a végre!minden esetre nagyon várom a kövit!

    VálaszTörlés
  4. Mikor az előző fejit olvastam, arra gondoltam hogy Rob titkos esküvőt szervez, hisz már eljegyezték egymást egyszer. De ez így sokkal jobb, hogy még egyszer megkérte Kris kezét. Nagyon romantikus hogy ott jegyezte el megint ahol először randiztak.
    Rövid lett a feji de nagyon tartalmas! Minden benne van.
    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  5. Hogy ez a Rob milyen romantikus lélek. Nagyon jól állt neki, hogy ideges volt lánykérés előtt. Nem csoda, hogy Kris igent mondott neki. Mást nem is tehetett volna. Várom, milyen esküvőt "szervezel" nekik. :)

    VálaszTörlés
  6. igaz, hogy egy picit rövid, de olyan romantikus, hogy így is nagyon jó volt. siess a folytatással, nagyon szeretem olvasni.

    VálaszTörlés