2011. március 27., vasárnap

41. fejezet

Végre megírtam a következő fejezetet, remélem tetszeni fog nektek :D Köszönöm a kommenteket, jól esik olvasni őket :) Jó olvasást!
Abellana


(
Rob)

     
Egyszerűen alig akartam elhinni. Visszakaptam őt... reményeim szerint végleg. Pár órával később indultunk útnak a másnapos bandával, akik kivétel nélkül mind örültek nekünk. Ashley persze mindkettőnknek előadta az "én megmondtam"-szöveget. De túl boldogok voltunk, hogy törődjünk vele.
      Reggel óta el sem engedtem Kristent, de úgy tűnt ő sem bánja. A gépen mindannyian elálmosodtunk – hiszen a többiek buliztak, mi meg... mással voltunk elfoglalva -, de nekem az járt az eszemben, hogy be fogom bizonyítani Kristennek, hogy megérdemlem az esélyt amit tőle kaptam. Kris feje a vállamon pihent, de tudtam, hogy még nem aludt el. Egy puszit nyomtam a feje búbjára, mire ő felnézett és rám mosolygott.
      - Szeretlek, Kris. Megígérem, hogy ezentúl bízhatsz bennem.
      Az arckifejezése elkomolyodott, majd apró csókot nyomott a számra.
      - Tudom, hogy bízhatok benned. Csak... olyan hirtelen történt minden ma reggel. Légy velem egy kicsit türelmes, hogy tiszta lappal tudjuk kezdeni.
      Egyetértésem jeleként kicsit elmosolyodtam, és bólintottam. Egy utolsó csók után mindketten álomba merültünk.
      Mikor leszálltunk Los Angelesben, eszembe jutott egy "apró" részletkérdés...
      - Ugye... ugye visszajössz a közös házunkba? - kérdeztem bizonytalanul. Kristen arca felragyogott, majd pár másodperc után válaszolt a kérdésemre:
      - Ha szeretnéd, visszamegyek.
      Méghogy szeretném-e...? Közelebb hajoltam hozzá, majd a fülébe súgtam:
      - Persze, hogy szeretném.
      Ezután a szemébe néztem, majd olyan csókban forrtunk össze, ami egy nyilvános helyhez képest eléggé privát volt. De egyikünk sem zavartatta magát.
      Kristen és én a reptérről egyenesen a közös otthonunkba mentünk, az áthurcolkodást inkább holnapra hagytuk, most mindannyian fáradtak voltunk.
      - Hű... elég fura újra itt – mondta az ajtónak dőlve Kristen, miközben körbenézett. Tudtam mire gondol. Ugyanitt voltunk, mikor azt hittük, hogy örökre vége mindennek.
      Közelebb léptem hozzá, hogy megsimogassam az arcát.
      - Ugye nem bántad meg? - kérdeztem félve.
      - Csak azt, hogy ennyi időt elvesztegettünk – felelte mosolyogva, majd egy csókért nyújtózott felém, amit készséggel megadtam.
      Kezei felfelé csúsztak a hátamon, miközben az én kezeim a csípőjén pihentek. Kristen egyre hevesebben csókolt, ujjai pedig bekúsztak a pólóm alá, hogy ott cirógassanak. Egy pillanatra muszáj volt elválnunk egymástól, de addig sem tétlenkedtem.
      Lassan kigomboltam a blúzát, gombról gombra haladva egyre kínzóbb tempóban, miközben élvezettel figyeltem szerelmem vágytól gyötrődő arcát. Még ennél is lassabban hajtottam szét az anyagot és észrevettem, hogy – az én pokoli szerencsémre – megintcsak mellőzte a melltartó viselését. Rögtön odahajoltam, hogy a számmal és nyelvemmel kényeztessem a csodás halmokat, mire Kris ujjai rögtön a hajamba vándoroltak, és örömmel hallgattam a belőle kiszakadó nyögéseket.
      Ezen a ponton döntöttem el, hogy talán nem a legjobb ötlet a bejárati ajtónak dőlve folytatni a dolgot, ezért megtartottam Kristent a fenekénél fogva és így vittem be a hálószobába, ahol óvatosan az ágyra fektettem.
      Mindenhol vágytam megízlelni, ezért a nyakától egészen a combjáig végigcsókoltam szerelmemet, és közben a ruháitól is megszabadítottam. Kristen viszont eléggé alulöltözöttnek érezhette magát, mivel ujjai máris az ingem gombjait kutatták, és velem ellentétben ő nem mutatott kíméletet a ruhadarab iránt.
      Újabb szenvedélyes csókot váltottunk, majd megint beborítottam a mellkasát és a hasát apró csókokkal. Mikor elértem forró nedvességéhez, először csak végigsimítottam rajta az ujjaimmal, alig érintve az érzékeny területet. Hallottam, ahogy Kris lélegzete akadozik, amin elégedetten elmosolyodtam, de abbahagyva a kínzását, beléfúrtam az egyik ujjamat. Hangos sikollyal adta tudtomra a tetszését.
      A lehető leglassabban kezdtem el mozgatni benne az ujjamat, de hamarosan már én voltam az, aki nem bírta ki, hogy ne ízlelje meg. Először csak pár apró csókot leheltem rá, majd a nyelvem is csatlakozott a kényeztetéséhez.
      Kristen nyöszörögve tűrte lassú "kínzásomat", de végül megkönyörültem rajta és mohón ízlelgettem lüktető nőiességét. Nemsokára a csípője fel és alá vonaglott az élvezetektől, majd egy kéjes sikoly kíséretében ernyedt el, mikor elérte az orgazmus.
      Újabb csókokkal borítottam be a testét, míg egy kicsit lenyugodott, majd visszatértem az ajkaihoz. Úgy kapott a csókom után, mintha az egy éltető elem lett volna, de egyáltalán nem bántam a hevességét.
      Kezei egyre lejjebb kalandoztak a mellkasomon, mígnem elérte vágyodó szervemet, én pedig belenyögtem csókunkba. Úgy látszik bosszút eszelt ki, ugyanis hozzám hasonlóan kínzóan lassan kezdett el kezeivel kényeztetni. Fejemet a nyakába fúrtam, hogy tompítsam a belőlem előtörő nyögéseket. Mikor azonban úgy éreztem nem bírom tovább, gyengéden elhúztam a kezeit magamról, hogy mélyen a testébe süllyedjek.
      Kristen kéjjel teli nyögéssel díjazta eme tettemet, majd újból őt csókolva elkezdtem benne mozogni. Mellkasunk szorosan egymásnak feszült, így érezhettem sebesen dobogó szívét. A legfantasztikusabb érzés volt ilyen közel tudni magamhoz a nőt, akit mindennél jobban szeretek.
      Szerelmes csókunk egy pillanatra sem szűnt meg miközben a kéj hullámai egyre magasabbra csaptak fölöttünk. Kristen hamarosan a nevemet nyögve ért el az élvezetek csúcsfokára, és én sem maradtam le mögötte.
      Kifulladva csókoltuk egymást, miközben a hátamra fordultam és Kristen elégedetten omlott a mellkasomra. Miközben a hátát cirógattam, máris eszembe jutott, hogy mi lesz a következő lépés ahhoz, hogy minél maradéktalanabbul visszahódítsam. De szerelmem nem hagyott sokáig ezen gondolkodni, inkább újra megcsókolt, majd megmozdította csípőjét. Eszemben sem volt ellenkezni, hisz van mit bepótolnunk...

7 megjegyzés:

  1. Szia,
    Ez is, csak úgy mint a többi, nagyon tetszik. Alig várom, hogy hozd a kövit. Kíváncsi vagyok, mit fogsz kihozni ebből az egészből.
    És ha néha unatkozol hozzám is beugorhatnál. Nekem is nagyon jól esik olvasni a komikat.
    Siess a kövivel!!!
    :*:*:*:X:X:X

    VálaszTörlés
  2. Amúgy, nagyon tetszik az új design. :P
    Bocsi, de ezt elfelejtettem!

    VálaszTörlés
  3. jaj még-még ilyen fejiket, olyan jó ez béke-sziget, ennyi szenvedés után.....remélem már nem szánsz nekik (nekünk) semmi nagy bonyodalmat......úgy szeretném ha az utolsó 10...áááá már csak 9 feji hasonlóan csöpögne a romantikától (meg mástól....), nagyon tetszett!!!!
    siess a kövivel, alig várom már most.
    arwen

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Jó kis feji lett! Békülés után a legjobb a szex. :P
    Végre egy kis nyugi a sok szenvedés után.
    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    De jó olvasni,hogy ilyen boldogok!Rob meg tuti,hogy iszonyúan fog vigyázni a visszaszerzett kincsére!
    Szia Dona

    VálaszTörlés
  6. Ááááááá....
    NAGYON JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!
    IMÁDOM a történeted!!! :D
    Pusziiiiiiiiii

    VálaszTörlés
  7. Jajj, én akár hányszor járok az oldaladon, mindig elolvasom újra, és újra az utolsó bejegyzésedet!!! :D
    Jahh, és persze mindig bejelölöm a "tetszik"-et! :D
    Úgy IMÁDOM ezt a történetet!!!
    Nem rég kezdtem csak el kommentelni, de ígérem minden fejezetedhez írni fogok ezentúl is!!!
    Amúgy meg az utolsó sok iiiiii-s puszilós is én voltam! Csak elfelejtettem aláírni!!!
    Nagyon GRATULÁLOK a Történetedhez!!! :D
    Csak így tovább! És Minden JÓT Neked!!!
    Puszi: Kitti

    VálaszTörlés